Promovare Google Ads /AdWords
Creare si optimizare campanii de marketing in Google Ads /AdWords, focusate pe rezultate si pe o promovare eficienta a produselor si serviciilor tale.
Google Search - Anunturi targetate
Anunturi prezente atunci cand cineva cauta ceea ce oferi in Google. Vinzi produsul sau serviciul tau direct oamenilor potriviti.
Google Shopping - Produse in google
Crestem notorietatea brand-ului prin identificarea de noi clienti ce sunt intereati de ceea ce vinzi/oferi.
Google remarketing - Reclama peste tot
Anunturi care ajung la vizitatorii care au fost interesati de ceea ce oferi, urmarindu-i pe site-urile partenere Google (stiri, anunturi, bloguri etc.).
Promovare in Gmail si Youtube
Singurul instrument ce iti poate afisa reclama in casuta de email Gmail sau atunci cand urmaresti un videoclip pe Youtube .
De ce Google?
90% din romani, intra pe Google atunci cand cauta ceva.
Promovarea in Google este o metoda rapida de promovare a serviciilor sau a produselor tale ce iti poate oferii rezultate din prima zi.
Cu peste 3.2 milioane de cautari zilnice, Google Ads a devenit cel mai important instrument de marketing in promovarea online, ce iti ofera posibilitatea de a ajunge foarte usor la clientii tai prin afisarea anunturilor fix pe cautarea lor, doar in anumite localitati sau intervale orare. "Magia" pe care noi, cei de la HDesign incercam sa o facem pentru tine este aceea de a optimiza la maxim costurile pentru a avea vanzari la un cost mic.
Ce facem pentru tine
Si noi, la fel ca si tine, ne dorim rezultate cat mai bune pentru un parteneriat cat mai lung. Iar pentru acest lucru, trebuie sa realizam o strategie de marketing bazata pe:
- Analiza si intelegerea afacerii
- Identificarea obiectivelor (vanzari produse, vizite in site, apeluri telefonice sau vizite in locatie)
- Realizarea de anunturi creative si atragatoare
- Monitorizarea si optimizarea pentru rezultate si performante
Dupa aceasta procedura, lansam online campaniile de promovare.
Unde vor aparea anunturile?
Google Search
Anunturile vor aparea in rezultatele la cautarile in Google, in partea de sus sau in partea de jos.
Google Gmail
Afisare in casuta de email atunci cand aceasta este accesata.
Parteneri Google
In site-urile ce au ales sa fie parteneri Google. Acestea pot fi site-uri de stiri, vanzari, bloguri etc.
Youtube
Anunt de tip video sau imagine ce apare atunci cand urmaresti un video
Motive pentru a te promova prin Google Ads
1.
Rezultate rapide
Google Ads /AdWords este o metoda prin care te poti promova rapid obtinand din prima zi trafic pe website, potentiali clienti sau chiar vanzari.
2.
Rapoarte utile
In orice moment vei afla cati vizitatori ai avut, cati te-au contactat sau cate vanzari ai avut + multe alte detalii amanuntite. Toate acestea te vor ajuta in dezvoltarea si luarea deciziilor de viitor.
3.
Poti fi peste tot
Pe langa afisarea anunturilor atunci cand cineva cauta dupa un cuvant cheie, prin Google Ads poti fi prezent si in YouTube, Gmail sau chiar intr-o multime de siteuri partenere cum ar fi: bloguri, stiri, meteo etc.
4.
Afisarea catre un public tinta
Se poate opta ca anuntul tau sa apara doar intr-o localitate, intre anumite ore sau chiar anumitor persoane in functie de sex, varsta, interese, subiecte etc.
5.
Remarketing.
Reclama care te urmareste.
Ai posibilitatea sa ii afisezi unui vizitator reclama ta intr-o multime de site-uri partenere daca acesta nu a facut o actiune dorita la tine in site (nu a comandat, nu a completat un formular, nu te-a contactat etc.)
6.
Costuri transparente
In comparatie cu alte instrumente de marketing, Google Ads are un cost transparent. Tu stabilesti bugetul zilnic de cheltuiala, costul unui click sau chiar a unei vanzari.
Clienti
— pentru care lucram
Din experienta noastra:
Cat costa un vizitator?
Costul unui vizitator variaza in functie de foarte multi parametri si nu exista o grila de preturi. Fiecare domeniu de activitate, cuvant cheie, numarul de concurenti ce liciteaza in acel moment, localitatea etc., toate influenteaza foarte mult costul pe click /pe vizitator. Din experienta noastra costul poate varia intre 0.15 lei si 0.7 lei sau chiar si 3 lei pentru cuvinte cheie foarte specifice.
Cat costa un client?
Costul mediu per client poate varia intre 7 lei si 200 lei.
Magazin online, cate vanzari voi avea?
Rata medie de conversie (cumparare) este de 1%. Acest lucru inseamna ca din 100 de vizite, 1 va realiza o achizitie. Cu toate acestea, decizia unui client de a cumparara, este 90% influentata de experienta acestuia pe website.
Rolul nostru ca si agentie:
- Realizam si imbunatatim campaniile de promovare in permanenta.
- Realizam titluri si descrieri de anunturi captivante si de interes.
- Alegem cuvinte cheie postrivite si supraveghem intrarile pentru a elimina cuvintele care genereaza intrari negative.
- Ducem toate anunturile la capacitatea lor maxima prin optimizarea extensiilor.
- Setam coduri de conversie pentru a sti mereu cati vizitatori realizeaza o actiune in site.
- Implementam sistemul de remarketing cu urmarire a vizitatorilor prin texte sau bannere.
- Optimizam in permanenta costurile si alegem strategii de licitare optime.
- Administram contul si monitorizam campaniile, pentru ca toata activitatea sa fie sub control.
- Realizam rapoarte lunare de activitate si tinem legatura permanent pentru a stabili noi obiective.